Nog een weekje... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Neeltje Zee - WaarBenJij.nu Nog een weekje... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Neeltje Zee - WaarBenJij.nu

Nog een weekje...

Door: neeltjeinbrazil

Blijf op de hoogte en volg Neeltje

31 Januari 2012 | Nederland, Groningen

Hallo allemaal,

Het heeft even geduurd, maar hier dan toch mijn waarbenjij.nu site;) Met de nodige bloed, zweet en tranen, is mijn stage in Brazilië een feit! Over een week is het eindelijk zover, dan vertrek ik voor een half jaar naar Brazilië! Om iets specifieker te zijn, ik ga dan een half jaar stage lopen in Vitória. Dit is de hoofdstad van de deelstaat Espírito Santo.

Vanaf volgende week zal ik moeten wennen aan 30 graden warmte en een totaal andere cultuur. Aangezien ik dit avontuur alleen aan ga begint de spanning nou toch echt wel te komen. In deze laatste week zal ik nog een aantal laatste dingen regelen, maar grotendeels ben ik klaar.

Via dit reisdagboek zal ik jullie op de hoogte houden van alle nieuwe indrukken die ik hier opdoe. Ik hoop dat jullie op die manier een goed beeld krijgen van alles wat ik mee ga maken en dat ik alles op die manier toch met iedereen kan delen.

Neeltje X

• 31 Januari 2012 - 12:06

Klara:

Ah jirre wy de site ol!!! keurig fankee!!
    Ik sil dy uiteraard folgje!!!

Alvast hele folle succes en ik fyn it egt super knap dost dist allegearre olinne dost!!:D

dikke tut!!

• 31 Januari 2012 - 13:17

Frederike Lauswolt:

Neeltje toch !
    En dan helemaal naar BRAZILIË

Ik vind het geweldig, mens met pit!

Ik hoop dat je een grandioze tijd gaat beleven.

Met een groetje van frederike

• 31 Januari 2012 - 14:39

Hennie:

Oei Neel, no wurdt it spannend! Mar wat ek in moai foarútsjoch. Do rêdst dy wol, dêr bin ik wis fan. Ik sil alles folgje. Sukses en in hiele moaie tiid tawinske.
    dikke tút

• 31 Januari 2012 - 15:32

Ieuwe En Hilde:

Heel leafe neel!

Wy winskje dy een mooie tiid ta der ien Brazil!!!

Mei smart wachtsje wy op mooie ferhalen, bysondere ervaringen en grappige anekdotes!

Hiel folle succes fanke!

Gelokkich ha we nog even de tiid om goed auskied te nimmen fan dy!!

Leafs Ieuwe en Hilde

• 31 Januari 2012 - 17:47

Simone:

Yeah eindelijk! ik sil dy dapper folgje X

• 04 Februari 2012 - 10:49

Elske:

Spannend Neel!! Mar komt helemaal goed, wurd fast in super ervaring.
    In hiel soad succes, mar foaral ek fun tawinske! Enneuhhh, no kinst es ECHT carnaval fiere :)

xx Elske